آرشیو دی ماه 1400

فرفورژه آنلاين , كارشناس در فروش حفاظ هاي آهني , حفاظ ديوار , حفاظ پنجره , حفاظ درب

قيمت حفاظ شاخ گوزني در تهران

انتخاب حفاظ آهني شاخ گوزني در واقع دربرگيرنده نكات بسياري مي شود. زماني كه شما ميخواهيد يك حفاظ را انتخاب كنيد بايد بدانيد كه به درستي بايد پول بسياري خرج كنيد تا بتوانيد امنيت را الي مرز زيادي برآورده كنيد. هرچقدر هم كه شما خرج هاي اكثريت را براي حفاظ در عقيده بگيريد برگزيدن شما نيز گوناگون تر خواهد شد. البته بايد بدانيد كه هزينه هاي اضافي هم خوب نخواهد بود. در اين دسته شما را با عوامل كارساز در گزينش نوع حفاظ شاخ گوزني آشنا كنيم. حفاظ شاخ گوزني يكي از مهم ترين عواملي است كه بايد به آن دقت كنيد.
كاربري حفاظ هم زياد مهم است. شما بايد امنيت حفاظ شاخ گوزني را حفظ كنيد. بايد در اين زمينه گزينش هاي خود را به دقت بررسي كنيد. بلندي و وانگهي پيچيدگي هايي كه در اين گويه وجود دارد به شما اجازه خواهد عدل كه كار خريد و فروش حفاظ شاخ گوزني را به آساني انجام دهيد. اگر شما حتي در يك محل امن هم در ميان شهر حيات كنيد دست شما باز است كه حفاظ هاي ساده اي همانند حفاظ هاي سرنيزه اي بهره‌گيري كنيد. اگر شما در خارج از شهر حيات مي كنيد، حفاظ شاخ گوزني مي تواند شامل شاخ گوزن و يا نيزاري مي شود. شما همچنين مي توانيد از حفاظ هاي وزين نيز استفاده كنيد.

حفاظ شاخ گوزني بسته به چه عواملي است؟

در واقع زماني كه شما ميخواهيد حفاظ شاخ گوزني را خريداري كنيد همانند بخش هاي ديگر بايد به سليقه مالك اين است كه بايد به آن دقت كنيد و به حقيقت حفاظ هاي ديواري براي زيباتر كردن ساختمان مورد كاربرد پيمان مي گيرند پس بايد به خاصيت هاي متنوع آن دقت كنيد.
شما بايد در حين خريد حفاظ شاخ گوزني به نكته ها و خاصيت هاي اين نوع حفاظ ها هم مشخص كنيد. ويژگي هاي متنوع از آنگونه موارد ذيل مي توانند در خريد حفاظ شاخ گوزني داراي اهميت باشند. حفاظ شاخ گوزني در واقع به نكات بسياري بستگي دارد كه از جمله آن ها ميتوان به جنس نرده اشاره كرد.

تراكم و گونه حفاظ و حفاظ شاخ گوزني

تراكم حفاظ به درستي با به كارگيري ميله دردهاي عمودي در هر متر متفاوت است. هرچقدر كه تراكم بالاتر باشد ميله هاي عمودي به هم كم و بيش تر خواهد بود. تراكم ذيل به معني فاصله بيشتر ميله ها خواهد بود. هرچقدر كه تراكم كمتر باشد، خرج هاي مربوط به ساخت حفاظ هم پايين تر خواهد بود. تراكم اين گونه حفاظ ها مايه امنيت زياد بيشتر خواهد شد و زيبايي زيادي هم خواهد بود. حفاظ شاخ گوزني به انواع مختلفي بخش بندي مي شود كه از آنگونه آنها مي نا به طرح هاي سرنيزه اي، شاخ گوزني و وانگهي بوته اي، نيزاري و ليليوم است.


منبع : فرفورژه آنلاين

نرده راه پله آهن ايرانيان


نرده راه پله درون ساختمان ها يكي از مواردي است كه مي بايست حتما پس از نصب پلكان به عنوان حصاري گرداگرد آن واقع گردد تا به اين منظور به هنگام سكندري خوردن يا به هر دليلي افتادن و سقوط از روي پله هاي ساختمان بتوان از پله مارپيچ به عنوان تكيه گاهي در جهت حفظ جان خود استفاده كرد. اين مسئله زماني بيشتر نمود مي يابد كه داخل ساختمان ها بچه هاي كوچك و بازيگوشي باشند كه دائما از پله ها بالا و پايين مي روند و احتمال سقوط يا سكندري خوردن آن بسيار زياد است و در صورت نبود نرده راه پله ممكن است عواقب جبران ناپذيري در پي داشته باشد. بنابراين ساخت و نصب پله مارپيچ را بلافاصله پس از نصب پلكان منزل خويش حتما به دست افراد متخصص و كاربلد بسپاريد تا با بهره گيري از علم و تخصص خويش در اين زمينه بتوانند با نصب نرده راه پله به عنوان حفاظ آهني يا چوبي جان خود و اعضاي خانواده و به ويژه كودكان بازيگوش خود و مهمانان خويش را از هر گونه آسيب جدي حفظ نماييد.
در ادامه به نقش پله مار پيچ و كاربرد آن در زندگي انسان ها بيش از پيش اشاراتي خواهيم داشت.


انواع پلكان

همانطور كه يادآور شديم، امروزه پلكان تنها به نوع رايج و مرسوم قديمي خود يعني نرده راه پله فلزي منتهي نمي گردد؛ بلكه مي توان نرده راه پله امروزي را به صورت ها و اشكال مختلفي در منازل مسكوني خويش و يا كافي شاپ و رستوران، تالار، فروشگاه هاي بزرگ و پاساژ ها و… بكار بست كه علاوه بر تضمين امنيت، زيبايي دوچنداني را به محيط اطراف خود ببخشد. بنابراين اگر قصد خريد نرده راه پله داريد، بايد اولا به اين نكته واقف باشيد كه نرده راه پله فلزي كه در گذشته به شكل ساده و بي آلايش خويش مرسوم بوده نيز كماكان وجود دارد ولي نه به همان شكل و قالب سنتي خويش؛ بلكه در قالب و طرحي جديد كه با مدل هايي كه در خود در طي اين سال ها ديده است، سبب هجوم مردم به خريد نرده راه پله فلزي شده اند. پس هنوز هم مي توان از پله مار پيچ فلزي استفاده كرد با اين تفاوت كه طرح هايي كه در اين حفاظ هاي آهني امروزه در نرده راه پله كارگذاري مي شود طبيعتا با طرح ساده گذشته بسيار متفاوت و زيباتر مي باشند